Pressemålinger

Af redaktionen
 
Publiceret onsdag 14. maj 2008


Pressemålinger er en af de mest brugte målingstyper. Vi sætter dem i fokus med et tema frem til september 2008. Det gør vi med en afstemning og med artikler fra folk, der har interessante og lærerige perspektiver og holdninger til pressemålinger.

Du kan også bidrage til ny viden ved at give din holdning til kende i vores afstemning. Det er første gang, at nogen måler kommunikationsfolkets holdning til pressemålinger, og det skal blive interessant at se, hvordan meningerne fordeler sig.

Hvis du har flere holdninger til temaet, end du kan give udtryk for i afstemningen, så send os en artikel eller kommenter nogle af de artikler, som du allerede nu finder på sitet.

Der er lukket for kommentarer.

Modtag nyhedsbrev

Bjerg K udsender et nyhedsbrev med nyt om kommunikation og målinger.

Indtast din e-mail og modtag næste nyhedsmail.

Målinger man kan lære af

Dette site er en mindre del af et større forskningsprojekt, som vi kalder "Målinger man kan lære af". Deltagerne i forsknings-projektet samarbejder om at udvikle og afprøve nye og bedre måder at måle effekten af større kommunikationsløsninger på: hjemmesider, intranet, pressearbejde, videndeling, ledelseskommunikation, kommunikationspolitikker og -strategier mv. Deltagerne er:

Økonomistyrelsen

Udenrigsministeriet

Skatteministeriet

Fødevarestyrelsen

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen

CBS

Bjerg Kommunikation

Kontakt os for mere information om forskningsprojektet...

Læs om deltagernes motivation for at deltage...