Kurser og foredrag

Her får du viden til at begynde eller udvikle dine kommunikationsmålinger. Du har fire muligheder.

  1. Den målrettede workshop
    To dage med udgangspunkt i jeres helt specifikke behov. Vi aftaler fx, at workshoppens formål er at udarbejde et målingskoncept for konkrete kommunikationsløsninger, disponere et kommunikationsregnskab eller noget helt andet.Underviseren er altid en seniorkonsulent, der er vant til at lede workshops på en resultatorienteret måde, der samtidig både inspirerer og perspektiverer.

    Ca. 15.000,- kr. per dag.

  2. Det lærerige kursus
    En dag bygget op omkring eksempler og praktiske øvelser. Du lærer de forskellige målemetoder at kende og forstår, hvornår og hvordan de bruges mest effektivt. Du får desuden en kursusmappe med gode råd og øvelser.Ca. 12.000,- kr. per dag.
  3. Det inspirerende foredrag
    En time eller to i selskab med en motiverende og inspirerende konsulent i kommunikationsmålinger. Du hører om forskellige målemetoder, får masser af konkrete eksempler og hører om de nyeste resultater fra projektet ”Målinger man kan lære af”.3.000,- kr. per time.
  4. Noget helt andet?
    Har du en god ide eller nogle specifikke behov, så lad os tale om, hvordan vi sammensætter et kursus specielt til dig.

Om priserne
Priserne er før tillæg af moms og varierer alt afhængig af deltagerantal, og om vi fx skal indarbejde jeres egne strategier, politikker mv. i det pædagogiske materiale. Kurserne tilbydes som lukkede kurser i din virksomhed, som står for forplejning og lokaler.

Vil du vide mere?
Kontakt Bjerg K på telefon 33 25 33 27, eller send en e-mail til kontakt[a]bjergk.dk. Du finder flere kurser på Bjerg Ks hjemmeside.

Modtag nyhedsbrev

Bjerg K udsender et nyhedsbrev med nyt om kommunikation og målinger.

Indtast din e-mail og modtag næste nyhedsmail.

Målinger man kan lære af

Dette site er en mindre del af et større forskningsprojekt, som vi kalder "Målinger man kan lære af". Deltagerne i forsknings-projektet samarbejder om at udvikle og afprøve nye og bedre måder at måle effekten af større kommunikationsløsninger på: hjemmesider, intranet, pressearbejde, videndeling, ledelseskommunikation, kommunikationspolitikker og -strategier mv. Deltagerne er:

Økonomistyrelsen

Udenrigsministeriet

Skatteministeriet

Fødevarestyrelsen

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen

CBS

Bjerg Kommunikation

Kontakt os for mere information om forskningsprojektet...

Læs om deltagernes motivation for at deltage...