Krisekommunikation

Af
 
Publiceret tirsdag 17. marts 2009


Krisen rammer alle sektorer – også kommunikationsbranchen. Der bliver skævet en ekstra gang til tallene på bundlinjen – omkostninger skæres ned, medarbejdere fyres og projekter indstilles. Men hvordan står det til med målingerne i den sammenhæng?

Det kan du i den kommende tid finde svaret på her. Med artikler fra kommunikationsfagets eksperter går vi spadestikket dybere og kigger krisekommunikationens målinger i sømmene.

Kommunikationsmaaling.dk er et site, som samler og skaber ny viden. Ved at deltage i vores quick poll kan du selv give et lille bidrag til at kortlægge kommunikationsfolks holdninger til og erfaringer med krisekommunikation og målinger i en krisetid.

Hvis du har flere holdninger til temaet, end du kan give udtryk for i vores quick poll, så send os en artikel eller kommenter nogle af de artikler, som du allerede nu finder på sitet.

Der er lukket for kommentarer.

Modtag nyhedsbrev

Bjerg K udsender et nyhedsbrev med nyt om kommunikation og målinger.

Indtast din e-mail og modtag næste nyhedsmail.

Målinger man kan lære af

Dette site er en mindre del af et større forskningsprojekt, som vi kalder "Målinger man kan lære af". Deltagerne i forsknings-projektet samarbejder om at udvikle og afprøve nye og bedre måder at måle effekten af større kommunikationsløsninger på: hjemmesider, intranet, pressearbejde, videndeling, ledelseskommunikation, kommunikationspolitikker og -strategier mv. Deltagerne er:

Økonomistyrelsen

Udenrigsministeriet

Skatteministeriet

Fødevarestyrelsen

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen

CBS

Bjerg Kommunikation

Kontakt os for mere information om forskningsprojektet...

Læs om deltagernes motivation for at deltage...