Kampagnemålinger

Af
 
Publiceret torsdag 28. august 2008


Fra “Seks om dagen” til “Skru ned for solen”. Vi har alle hørt de kendte slogans fra kampagnerne. Men virker de? Og hvordan måler man deres effekt? Frem til december 2008 sætter vi kampagner og kampagnemålinger i fokus med artikler og debat.

Kommunikationsmaaling.dk er et site, som samler og skaber ny viden. Ved at deltage i vores quick-poll kan du selv give et lille bidrag til at kortlægge holdninger og erfaringer blandt kommunikationsfolk.

Hvis du har flere holdninger til temaet, end du kan give udtryk for i vores quick-poll, så send os en artikel eller kommenter nogle af de artikler, som du allerede nu finder på sitet.

Der er lukket for kommentarer.

Modtag nyhedsbrev

Bjerg K udsender et nyhedsbrev med nyt om kommunikation og målinger.

Indtast din e-mail og modtag næste nyhedsmail.

Målinger man kan lære af

Dette site er en mindre del af et større forskningsprojekt, som vi kalder "Målinger man kan lære af". Deltagerne i forsknings-projektet samarbejder om at udvikle og afprøve nye og bedre måder at måle effekten af større kommunikationsløsninger på: hjemmesider, intranet, pressearbejde, videndeling, ledelseskommunikation, kommunikationspolitikker og -strategier mv. Deltagerne er:

Økonomistyrelsen

Udenrigsministeriet

Skatteministeriet

Fødevarestyrelsen

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen

CBS

Bjerg Kommunikation

Kontakt os for mere information om forskningsprojektet...

Læs om deltagernes motivation for at deltage...