Identitet

Af
 
Publiceret mandag 25. januar 2010


Er du skraldemand eller sygeplejerske? Vi ved godt, at din rigtige jobtitel er en anden, men i praksis havner en kommunikatør nemt i andre roller. Er du måske en skraldemand, fordi du altid rydder op efter andre, er du sygeplejerske, fordi du plejer andres interesser, eller er du måske bibliotekaren, der systematiserer og formidler viden? Hvis du skulle kalde dit kommunikationsarbejde noget andet, hvad ville det så være? Eller er din hemmelige identitet og begrundelser nogle helt andre? Vi spørger dig for at få et indtryk af de forskellige opgaver kommunikationsfolk står overfor.

Her på siden fortæller vi om jeres svar, så du kan få et sjovt og tankevækkende indblik i vores alle sammens kommunikationsverden. Jeg håber, at du vil deltage i den lille spøg og “afsløre din hemmelige identitet”. Måske er du del af et større hemmeligt fællesskab, end du er klar over.

Klik og afslør din hemmelige identitet

Der er lukket for kommentarer.

Modtag nyhedsbrev

Bjerg K udsender et nyhedsbrev med nyt om kommunikation og målinger.

Indtast din e-mail og modtag næste nyhedsmail.

Målinger man kan lære af

Dette site er en mindre del af et større forskningsprojekt, som vi kalder "Målinger man kan lære af". Deltagerne i forsknings-projektet samarbejder om at udvikle og afprøve nye og bedre måder at måle effekten af større kommunikationsløsninger på: hjemmesider, intranet, pressearbejde, videndeling, ledelseskommunikation, kommunikationspolitikker og -strategier mv. Deltagerne er:

Økonomistyrelsen

Udenrigsministeriet

Skatteministeriet

Fødevarestyrelsen

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen

CBS

Bjerg Kommunikation

Kontakt os for mere information om forskningsprojektet...

Læs om deltagernes motivation for at deltage...